fredag, augusti 19, 2005

I am back

Efter drygt 3 veckor av blandat jobb och semester är man då åter i Peking. Att detta är hemma fick jag ytterligare en bekräftelse på när jag öppnade posten. Där låg ett brev från Försäkringskassan som meddelade att jag nu var utskriven från denna sedan 12 mars 2005. Att det tog dem 5 månader att få ihop brevet var kanske inte lika imponerande.
Färden ned gick i Business, fri uppgradering även denna gång. Extra tacksamt då det var en hel del bagage med ner på denna resa...

Väl nere gällde det att slå ihjäl jetlagen på något så blir en sväng till Big Easy som åter har Jaqui som sångerska. Denna 60 åriga svarta amerikanska har onekligen en ruskigt bra röst. Träffar Bosse och HJ med fruar där. Bosse och jag lägger upp planer för vinterns skridskosäsong.
Efter Big Easy tar jag och Peter (arbetskollega) en sväng vidare och betar av, Babyface, Bar Blu & Poachers Inn innan det blir dags att krama kudden.

Inga kommentarer: