måndag, augusti 29, 2005

Kort arbetsvecka startar, dags för gymmet igen

Denna arbetsvecka innehåller bara två dagar då jag på onsdag morgon åker iväg på min mest exotiska utflykt hittills, till nordvästra hörnet av Kina.
Det innebär i gengäld att dessa dagar blir desto mer intensiva. Idag gick dessutom ansökningstiden ut för de nya tjänsterna som vi har intern-utlyst så nu är det mycket som ska falla på plats.

Återupptar motionerandet igen (efter ett ganska rejält uppehåll) och springer 6 km på löpbandet. Funkar fint för att rensa hjärnan och genast dyker ett lösningsförslag upp på organisationen.

Lyckas även fixa en lösning på spammet mot min blog som har tilltagit senaste veckan. Nu har även jag en funktion där du tvingas fylla i motsvarande texten i ett fönster för att få publicera. Tyvärr ett nödvändigt men irriterande moment.

På vägen hem från gymmet plockar jag rutinerat upp en halogenlampa från den nya receptionisten genom att peka på ett särskilt skåp där jag vet att de finns så numera är det lyse över diskbänken igen.

Inga kommentarer: