tisdag, mars 22, 2005

Vaknar till Ella Fitzgerald & Louis Armstrong spelandes på Tivoli Model 3

När jag var i NY på semester i slutet av februari köpte jag på mig Tivoli SongBook, Tivoli Model 3 och Tivoli Companion Speaker. Min reseradio (SongBook) är min enda stereo för tillfället kopplat till min Airport Express men har saknat egen vald musik i sovrummet. De 110v/220v adaptrar jag köpte för $11 i NY har visat sig bli skållheta om de sitter i kontinuerligt så har haft lite problem med strömmen. Tog med en adapter till Gary förra veckan och han frågade efter vilka effekter jag behövde och sedan sa han, ge mig en vecka.
I går låg två skinade nya adaptrar på mitt skrivbord som tydligen kostat 55kr (>500kr på Classe hemma). Provinstallerade igår kväll.

Nu ställer man sin iPod Photo på en spellista och somnar till på 20 min sleep timer. Vaknar sedan till samma spellista och kan "snosa" via Model 3, klockrent.

Inga kommentarer: