tisdag, november 22, 2005

Matleverans på väg, dagen när årets voice dimper ner

Trevlig nyhet att Frk Ribers har återvänt med bland annat lite västerbotten ost från Sverige så nu finns det åter pålägg till Leksands-knäcket (som iofs är på upphällning men nästa leverans kommer denna fredag).

På jobbet idag kom årets voice-resultat. Detta är personalavdelnings stora dag när de anonyma svaren från medarbetarna dimper ner. Tyvärr har jag bara 25% anställda jämfört med 75% konsulter i min grupp så hade föredragit att svar från alla medarbetare men det är tyvärr inte möjligt av någon anledning.

Så nu har man lite saker att ta tag i. Då jag fick min sektion med omedelbar verkan den 1 november så startar jag i vilket fall från ruta 1. Senast jag arbetade aktivt med voice var 1998 på Telia så känns lagom att pröva det på nytt nu.

Avslutar kvällen med en sväng till gymmet. Skönt att det är öppet till 23.00 varje dag.

Inga kommentarer: