onsdag, maj 18, 2005

Cycle China delar bilder i Pekings mest svårfunna bar

Cycle China som jag använt för ett antal utflykter sedan jag kom hit arrangerade ett party för sina kunder och visade dessutom en hel del information om cykelturer i Mongoliet under sommaren. Det såg mycket lovande ut och de har styrt upp organisationen en hel del. Tydligen går turer varje helg från 10 juni och jag kommer garanterat att prova en av dessa.
Baren, Eje bar, ligger djupt inne i ett Hutong-område och inga mina cykelvänner hade lyckats få en taxi att hitta rätt. Väl där var det dock ett mysigt ställe som till och med hade bra WiFi (www.ejebar.com) .
Men stora biten med att åka hit var att dela bilder. Kul att se 12 expats med laptops (Mac/PC), bärbara hårddiskar, CD-skivor mm.
En del riktigt kul bilder vilket övertygade mig än mer att det är dags för digital systemkamera men som sagt snart är det dags för Hong Kong...

Inga kommentarer: