onsdag, februari 15, 2006

Tapas-party med mingel & anställning


Bilden till vänster är från trippen till Harbin. Skönt sätt att sälja glass. Men funkar finfint när det aldrig blir varmare än -15 mitt på dagen.

Idag lyckades jag äntligen få min bästa utvecklar-konsult att skriva på för oss och den relationen anställda vs. konsulter börjar gå åt rätt håll.

På kvällen blir det middag på Bookworm med Roger (också suveränt ställe att uppdatera bloggen på med fritt WiFi). Fortsätter sedan till Tapas-restaurangen vägg i vägg med Alameda där Young Professionals har mingel-kväll. Lite kul att se en del nya ansikten på Lucky draw bland visitkorten så kom mitt namn upp. Kanske hade att göra med att jag har mitt röda skärp på mig?
Priset en vas i vitt porslin format som en fisk var väl däremot lite sisådär.

Inga kommentarer: