måndag, maj 29, 2006

Top 5 ställena för en besökare


Teppanyaki är bland de bästa sätt man kan tillaga kött.


Första gången jag sett stekt ris upplagt på detta sätt.

Intensiv start på veckan och lyckas till min glädje flytta över min push mail tjänst från min P910 till vår nyligen lanserade M600 (se tex reklam här ) så nu kan trotjänaren äntligen pensioneras.

Väl hemma blir det avskedsmiddag för min gäster Lasse och Maria (Johan och Jenny for hem igår) på Kagen med Teppenyaki. Otroligt gott som vanligt (i synnerhet när du haft en Subway lunch).

Lasse och Maria rangordnar också sina favoriter under deras 5 dagar här:

1. Hike på muren
2. Cykling i Hutonger
3. Sommarpalatset (perfekt årstid)
4. Delad (Silkan mfl shoppingställen)
6. Förbjudna staden (mao utanför listan).

Så som jag hade hoppats ;-) 1&2 är egna favoriter som bekant.

Inga kommentarer: