onsdag, mars 01, 2006

Afrika-vänner från 2004 touren hör av sig.

Planeringen av Nya Zeeland går vidare. Idag fick jag svar från Sean & Jacqui som välkomnar mig och Frimmel. Kul med vänner som kommer och hämtar på flygplatsen och erbjuder sitt gästrum.

De bor i Wellington så det blir första stopp. För knappt 11 år sedan när jag var där sist så vände jag och Ovesjö norrut innan Wellington så ska bli kul att se huvudstaden innan vi tar färjan över till sydön. För knappt 2 veckor semester där (Hans har 9 dagar).

Får idag även reda på att en kollega på jobbet väntar barn och planerat datum är 11 september...

Middag med Angela som beslutat sig för att resa till Sverige från augusti för sina kommande studieår. Ska bli intressant se hur hon upplever Lund. Nyligen hade hon sett Så som i Himlen på DVD vilket hade gjort henne än mer intresserad även om liten ort i Norrland och Lund inte är samma sak vilket jag påpekat ;-)

Inga kommentarer: