tisdag, april 19, 2005

Kinesiska rutiner

Trodde som sagt att telefonen skulle fungera efter att räkningen var betald men tji fick jag. Tydligen verkar problemet vara tekniskt men säkert lika bra att jag fick till kontoöverföringen...

Idag var tekniker från huset där och hittade inget fel utan hänvisar till Kinas svar på skanova.

De kunde inte heller hitta något fel men visste inte heller mitt telefonnummer (intressant att deras rutin för felanmälan inte inkluderar numret) så nu när de har det så kommer det kanske igång igen under veckan.

På kvällen var Janne och hans son Jesper på besök. Jeppe föll direkt för TV:n och att det var så mycket roligare att spela spel på stor skärm så nu får vi se om det blir uppdatering även hos familjen Pamp. Janne gav även goda råd för hantering av Bonsai-trädet jag råkade köpa på mig i helgen. Vi får se hur det kommer att klara sig.

Avslutade med middag på Alameda (andra dagen i rad).

Inga kommentarer: